Modna ulica
Dzisiejsze trendy kreują nie tylko sławni projektanci, ale też modowi blogerzy. Dlatego marka INDOLA zaprosiła czołowych blogerów do tworzenia fryzjerskiej kolekcji. Dzięki tej współpracy powstała kolekcja INDOLA SMART Streetstyle 2013.
Blogerzy modowi przestali być uważani za wirtualnych pasjonatów mody. Stają się ekspertami, którzy zasiadając w pierwszych rzędach na pokazach największych projektantów jako pierwsi recenzują kolekcje. Dla nich styl to nie tylko ubrania – ważne są również fryzury.
Na kolekcję SMART Streetstyle 2013 – efekt działań blogerów z marką INDOLA, składa się 5 trendów.
Indola jest częścią międzynarodowej działalności kosmetycznej koncernu Henkel z siedzibą główną w Dusseldorfie (Niemcy). Indola jest międzynarodową marką, dostępną wyłącznie w profesjonalnych salonach fryzjerskich. Od 75 lat Indola wspiera i docenia profesjonalnych fryzjerów i stylistów, oferując inteligentny i innowacyjny asortyment, który stworzony został z myślą o klientach. Indola jest znana i ceniona na arenie międzynarodowej dzięki swoim markom: Profession (koloryzacja), Innova (pielęgnacja i stylizacja) i 4+4 (profesjonalne produkty dla fryzjerów). Think smart. Think Indola.
Tym, którzy zapomnieli przypominamy. Korzystajcie ze strony indywidualnie. Treści ze strony nie wprowadzamy dalej do sieci internetu ani na inne pola eksploatacji bez zgody ich właścicieli. Publikacje, zdjęcia, rysunki mają swoich właścicieli, którzy je zrobili, narysowali, napisali i zastrzegli sobie do nich prawa. W razie czego piszcie - pomożemy jeśli coś Was zainteresuje.
Wydawnictwo SUZI Zuzanna Sumirska | ul. Brzozowa 45 Magdalenka, 05-506 Lesznowola, Polska
Copyright © 2019 ABC Fryzjera. Wszelkie prawa zastrzeżone.